Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Smart Side Table: het meubel dat in jouw kot nog ontbreekt

Plaatsbesparend, dorstlessend en ronduit multifunctioneel. Dit is hands down hét ultieme kotmeubel [...]

14/03/2018

Studenten PXL vinden wekker uit die je smartphone draadloos oplaadt

‘s Avonds in bed kruipen, helemaal comfy gaan liggen om uiteindelijk tot de vaststelling komen [...]

14/03/2018

NIEUW: een programma dat ex-geliefden opnieuw probeert te koppelen

Menseuh, menseuh, menseuh. Met Tim-Tation Island en Blind Getrouwd zijn onze innerlijke drama-lama’s [...]

13/03/2018