Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Gratis op kot in ruil voor buurthulp

Geen cent huur moeten neerleggen voor je kot en je in ruil daarvoor een dikke acht uur per week inzetten [...]

14/12/2017

Een dag en een nacht in... HASSELT

Wat kan je beleven?   * Het Jenevermuseum was vroeger een stokerij, en het blijft niet bij de [...]

13/12/2017

Nieuwe trend op social media: Snowface Challenge

Het heeft lang geduurd voor er een even coole opvolger kwam voor de Ice Bucket Challenge, maar vandaag [...]

12/12/2017