Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Man opgesloten in bierfrigo... doet wat iedereen zou (willen) doen

Afgelopen dinsdagavond besloot Jeremy Van Ert een pintje te kopen in een Kwik Stop-nachtwinkel in Winsconsin, [...]

31/10/2017

Nederlandse bedenkt revolutionair tablet

De 24-jarige Nederlandse Mirjam De Bruijn, die Cum Laude afstudeerde van de Design Academy in Eindhoven, [...]

30/10/2017

Next level spooky Halloweendecoratie

Vergeet die hangende heks, anno 2017 gaan we voor spooky hologrammen. AtmosFEARfx heeft een hele reeks [...]

27/10/2017