Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Tennisbabe en student die date won opnieuw samen gespot

Herinner je je nog die student die in februari via een weddenschap een date gescoord had met de Canadese [...]

08/12/2017

Studenten vervullen wensen van daklozen

Vier studenten van de Antwerpse Artesis Plantijn Hogeschool hebben een origineel en hartverwarmend concept [...]

07/12/2017

Student zet eigen dood in scène om schuld te ontlopen

Voor Amerikaanse studenten stapelen de studieschulden zich op. De gemiddelde student leent 28.000 dollar, [...]

05/12/2017