Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Winnaars Beauty Giveaway

Een weekje terug hadden wij het plezier een prachtige beauty giveaway te mogen organiseren. In totaal [...]

19/07/2017

15-jarige verantwoordelijk voor Twitteraccount van treinmaatschappij en de tweets zijn hilarisch!

De Britse treinmaatschappij Southern Rail is het de laatste tijd niet meer gewend om positief in het [...]

18/07/2017

Ierse moeder aapt foto Beyoncé na en het resultaat is onwaarschijnlijk

  De geboorte van Beyoncé's tweeling alsook de daaropvolgende photoshoot sloeg vorige [...]

18/07/2017