Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Dit Deliveroo-item is plots helemaal hip

Deze trend doet onze wenkbrauwen toch even in opwaartse positie gaan. Het bezorgingsbedrijf Deliveroo [...]

11/06/2017

Online geld samenleggen voor een cadeau? Het kan!

Wat heb je het liefst, tien cadeaus van 5 euro of één cadeau van 50 euro? Juist ja. Alleen [...]

10/06/2017

Deze koelkast achtervolgt je als een hond

Niets lastiger dan een koelbox vol bier meezeulen, en zeker in de zomer. Dat vonden de genieën [...]

10/06/2017