Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Wie trap neemt, krijgt korting!

Ruben Kok, Jeroen Meijer en Andry van Komen, studenten aan de Hogeschool van Rotterdam, hebben een geniaal [...]

23/06/2017

Na tweede zit naar New York voor knalprijs

Ben je zeker dat je in augustus opnieuw examens voorgeschoteld krijgt? Bummer. Maar plan dan tenminste [...]

23/06/2017

10 betaalbare manieren om het einde van de examens te vieren

In het begin van de zomer zijn we vaak een beetje té enthousiast in onze plannen: “Ik ga [...]

22/06/2017