Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Deze student nam stiekem zijn hond mee naar de les

Elke ochtend is een ware stijd wanneer we vaarwel moeten zeggen tegen onze huisdiertjes. Met vochtige [...]

18/05/2017

Deze studente gebruikte een spionagegadget om te spieken

De spiekstrategie van deze Londense rechtenstudente is er één recht uit een James Bondfilm. [...]

17/05/2017

De perfecte blokalarmklok

We misbruiken onze arme snoozeknop veel te veel. Dat is toch de mening van de BedBud-bedenker. Dit nieuw [...]

16/05/2017