Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Wat er met je lichaam gebeurt als je zat gaat slapen

We weten het wel, als je beschonken onder het wol kruipt val je als een blok in dromenland en slaap [...]

23/05/2017

Deze student vond de perfecte afleiding voor zijn klasgenoten

Er zijn veel manieren om je tijd te verdoen tijdens saaie lessen. Al zeker als je weet dat het vak toch [...]

22/05/2017

Bloktips van De Burgemeester en Van Leemhuyzen

Net nu we dachten dat we te oud worden voor Samson & Gert is het officieel: we gaan nooit stoppen [...]

22/05/2017