Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Ryan Reynolds en Jake Gyllenhaal beantwoorden de meest gezochte vragen over hen

Dat deze twee fantastische acteurs zijn, bewezen ze al eerder, maar nu blijkt ook dat ze even veel talent [...]

27/05/2017

Dingen die gebeuren als je condooms gaat kopen

Er zijn niet veel dingen gênanter dan aan een drukke kassa staan met condooms in je hand. Toch [...]

27/05/2017

Waarom bejaarden en studenten eigenlijk exact hetzelfde zijn

Oké, jullie rimpels zijn nog niet even uitgesproken en je kledingstijl is ook niet meteen vergelijkbaar, [...]

27/05/2017