Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Dit verrassende middel helpt je met blokken

Tijdens de examens bedenken studenten de gekste dingen om dikke cursussen in hun hersenpan te pompen. [...]

15/05/2017

Gent: koop en verkoop studieboeken in 1,2,3

Niet alleen voor jouw inschrijving tel je een smak geld neer, studieboeken plukken jou en jouw ouders [...]

15/05/2017

Deze nieuwsgierige kat laat zien wat instant regret is

Een kat in een zak, dat is meestal een spijtige zaak. Gelukkig doet dit filmpje ons alle vorige katten [...]

14/05/2017