Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Hier kan je een oma inhuren om voor jou te koken

Oma’s zijn zalig, dat is algemeen geweten. Ze verwennen je met koekjes en snoepgoed, moffelen [...]

04/05/2017

Winnaar beste Gentse student-ondernemer bekend

Na maanden wachten heeft de jury de grote winnaar van de Gentse student-ondernemers verkozen! Gisterenavond [...]

04/05/2017

Schatten uit de 90’s die je al een beetje vergeten was

Eén ding hebben 90’s kids met elkaar gemeen: de dankbaarheid dat ze in een tijd zonder [...]

03/05/2017