Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

10 verrassende voorwerpen die je in de vaatwasser kunt stoppen

Afwassen mag dan wel bij het “kotleven” horen, aangenaam is het niet. We dromen allemaal [...]

03/05/2017

Bewezen: bier is een goeie pijnstiller

Bier is lekker en veel pintjes drinken is leuk, dat weten we allemaal. Nu blijkt uit een studie van [...]

03/05/2017

De beste apps om wijn te kiezen

Je staat in de supermarkt met volgestouwde rijen wijnflessen voor jou. Je ogen scannen meteen naar de [...]

02/05/2017