Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Man graaft tunnel van slaapkamer naar café

Een man uit het Noord-Ierse Omagh was het beu om ’s nachts wakker te liggen naast een snurkende [...]

06/08/2016

Universiteit plaatst pizza-automaat

Een universiteit in het Amerikaanse Cincinnati (Ohio) heeft deze week een automaat geplaatst die studenten [...]

05/08/2016

Zweedse studenten testen ‘koten van de toekomst’ uit

Alsmaar meer grote studentensteden kampen met een kotentekort, zo ook de Zweedse stad Lund, maar daar [...]

04/08/2016