Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Je hebt je niet voor niets met ijskoud water overgoten

In de zomer van 2014 kreeg iedereen wel eens een emmer ijskoud water over het hoofd gesmeten. Niet voor [...]

26/07/2016

Nóg een reden waarom je meer water moet drinken

Waarschijnlijk heb je ondertussen een waterhoofd gekregen van al het vocht dat je naar binnen slurpte. [...]

25/07/2016

Waarom je je verjaardag beter niet op Facebook zet

Voor veel mensen is de verjaardagsmelder van Facebook een handige manier om ‘Happy birthday’ [...]

25/07/2016