Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

5 simpele tips om het milieu te redden

Het gaat niet zo goed met de planeet. Naast terrorisme en geweld, krijgen we ook de rekening van de milieuvervuiling [...]

21/07/2016

Snapchat krijgt Antwerpse concurrentie

Heb je het gehad met gênante/dronken/geniale Snapchatberichten die je amper 3 seconden kan bekijken [...]

21/07/2016

Dutjes hebben alleen maar voordelen

Heb je met dit weer ook de sterke aandrang in een hangmat te gaan liggen niksen? Ga rustig je gang. [...]

20/07/2016