Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

2 dutjes per dag is beter dan 1

Ook al heb je een hele nacht zalig gedut, na de middag krijg je steevast weer die overbekende dip. Twee [...]

18/06/2016

Chinese studentes moeten naaktfoto’s geven als borg voor lening

In de Chinese provincie Guangzhou heeft de politie lucht gekregen van een frappante manier van studieleningen [...]

18/06/2016

Zo vaak moet je (volgens de wetenschap) vrijen om gelukkig te zijn

Enkele psychologen van de Universiteit van Toronto wouden graag weten hoe vaak een koppel seks moet [...]

17/06/2016