Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Filmstudenten verward voor terroristen

Begin deze week kreeg de Brusselse politie telefoon van een gealarmeerde persoon die dacht enkele terroristen [...]

17/06/2016

Is je kamer extreem rommelig? Dat heeft (bijna) alleen maar voordelen

Het is dan wel leuker in een keurig opgeruimde omgeving te leven, sommige mensen zijn nu eenmaal echt [...]

16/06/2016

Howest-studenten krijgen binnenkort les in cinema

De Kortrijkse afdeling van hogeschool Howest moet noodgedwongen haar gebouw verlaten. Onhandig, vooral [...]

16/06/2016