Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Gentse studentenfrituur De Gouden Saté staat te koop

Het einde van een tijdperk. Zo voelt de verkoop van frituur De Gouden Saté aan voor de Gentse [...]

11/06/2016

Dromen komen echt uit: wijnijs bestaat

Soms zit je rustig naar Thuis te kijken en krijg je plots zin in een lekker dessertje. Dan dringt zich [...]

11/06/2016

Werkt concentratie aanstekelijk?

Sommige studenten blokken het liefst alleen om aandachtig te blijven, anderen zijn net supergeconcentreerd [...]

10/06/2016