Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Zo geraak je toch nog door je examens

De kans is reëel dat je deze blok al meer dan een keer in paniek geschoten bent omdat je iets te [...]

06/06/2016

Vrouwen willen even vaak seks als mannen

Het lijkt een voor de hand liggende zaak, maar er bestaan nog heel wat misverstanden over. Vrouwen hebben [...]

05/06/2016

3 dingen die je nog niet wist over wijn

Is er iets knusser dan een onderonsje bij een fles wijn? Liefst vergezeld van wat stukjes kaas, uiteraard. [...]

05/06/2016