Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

De 10 beste #fokdeblok-tweets (tot nu toe)

Het is zo ongeveer de lastigste periode van het jaar. De zomer begint te lonken, een lange vakantie staat [...]

04/06/2016

Daarom hebben we het graag wat kinky in bed

Over het algemeen wordt een ferme mep of kneep niet echt gewaardeerd. Behalve dan tussen de lakens, [...]

04/06/2016

Tinder even beu? Zo versier je ook een date

Dringend op zoek naar een zomerlief, maar dat eeuwige geswipe op Tinder zo beu als koude pap? Geen nood, [...]

04/06/2016