Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Studente mag jaar lang gratis op kot

Sarah Van Den Berghe is wat wij een gelukzak noemen. De studente Grafische Vorming mag een jaar lang [...]

26/05/2016

Student organiseert Belgisch kampioenschap… staken

Gisteren besloten de Franstalige spoorbonden spontaan enkele dagen het werk neer te leggen. Dat zorgt [...]

26/05/2016

Lothar De Keyne student-ondernemer van het jaar

Voor kwalitatief skimateriaal moet je al gauw heel wat geld neertellen. Dat is een beetje jammer, want [...]

25/05/2016