Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Britse student eindigt avondje drinken in Barcelona

Dat mensen met een glas te veel op dikwijls impulsieve beslissingen nemen, weten we al langer. Zo ook [...]

26/03/2016

Wat hebben seksdromen nu eigenlijk te betekenen?

We kunnen je al geruststellen, ze betekenen soms helemaal iets anders dan je zou denken. Net zoals [...]

26/03/2016

Wat als je kater telkens drie dagen duurde?

De 19-jarige Shannon Birse heeft een wel heel vervelend probleem: telkens wanneer ze alcohol drinkt [...]

26/03/2016