Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Rudi Vranckx geeft lezing voor studenten

De KULeuven en de studenten van Academics For Development wisten oorlogsspecialist Rudi Vranckx te strikken [...]

07/03/2016

Handig voor elke student: de biertrui

We kennen het allemaal: je wilt de nodige drank meestouwen naar een feestje, maar hebt niet genoeg plaats [...]

07/03/2016

Is dit de spectaculairste kroegentocht ooit?

Een kroegentocht duurt meestal maar één avondje, maar een 28-jarige Brit deed er maar [...]

07/03/2016