Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Kleur van je slaapkamermuur beïnvloedt je seksleven

Heb je een ongelooflijk interessant seksleven, of net niet? Dan kunnen de kleuren van de slaapkamermuren [...]

24/03/2016

Waarom je al je paaseitjes best in één keer eet

Met Pasen voor de deur is de kans groot dat je voorraad chocolade weer behoorlijk zal uitbreiden. Ideaal [...]

24/03/2016

‘Domme blondjes’ bestaan niet, integendeel zelfs

De wereld staat even op z’n kop. Terwijl we al jaren flauwe grappen over domme blondjes moeten [...]

23/03/2016