Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Leuvense koten worden goedkoper

Juicht allen: Leuven kampt met een overaanbod aan koten. En inderdaad, dat wil zeggen dat in de Vlaams-Brabantse [...]

09/02/2016

Genen bepalen of je een langslaper bent

Geraak jij ’s ochtends met de beste wil van de wereld niet wakker? Geef je genen dan maar de schuld. [...]

09/02/2016

Verkouden? Drink whisky!

Loopt het snot non-stop uit je neus? Laat die gemberthee met honing maar staan en schenk jezelf een [...]

09/02/2016