Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Cantushamer is verboden wapen voor politie

De Gentse studentenclub HSC Salmonella moet al drie maanden zonder haar cantushamer voortbestaan. De [...]

12/02/2016

Van bier word je creatief

Koffie is een trouwe metgezel van de student, zeker tijdens de blok- en examenperiodes. Het is algemeen [...]

11/02/2016

Baat eens een fakbar uit

Heb je er altijd al van gedroomd een pop-up fakbar uit te baten? Dan is dit je geluksdag. Op de Leuvense [...]

11/02/2016