Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Waarom jij beter tegen alcohol kan dan je vrienden

Elke vriendengroep telt wel een of twee personen die na enkele glazen wijn al op hun hoofd staan. De [...]

07/02/2016

3 dingen die je alleen online doet

Het internet is een rare plek. Je mag er een boel dingen doen die in real life een beetje tot heel erg [...]

06/02/2016

Naakt slapen maakt je zelfzeker

Wil je meer slapen, minder stressen, je beter in je vel voelen én productiever zijn? Slaap dan [...]

06/02/2016