Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Collectief blokken: waar & wanneer?

Sinds jaar en dag hokken studenten samen om te blokken. Uiteráárd ben jij, als flinke [...]

11/12/2015

Om de hoeveel tijd moet je pauze nemen?

Uit onderzoek blijkt dat onze hersenen niet langer dan 45 minuten aan een stuk gefocust kunnen blijven. [...]

09/12/2015

Blokken… like a boss

De examenperiode komt eraan en je hebt geen flauw idee hoe je ooit al die leerstof in je brein kan stampen? [...]

08/12/2015