Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Studenten zijn geen fan van ‘Consent is sexy’-campagne

Aan de universiteit van Santa Cruz in Californië loopt sinds enkele weken een campagne die seksuele [...]

18/11/2015

Verkeerde studiekeuze gemaakt? 5 manieren om je jaar nuttig én onvergetelijk te maken!

Het kan iedereen overkomen en je kunt er weinig aan doen: een verkeerde studiekeuze. Als je eenmaal [...]

16/11/2015

Goedkoop vliegen? Dan boek je best op dit moment

Expedia en Airlines Reporting Corporation hebben gegevens van verschillende bronnen in de reissector [...]

15/11/2015