Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Zatte student slaapt op straat en vraagt passant om ‘raam te sluiten’

Lewis Sharp, een 24-jarige uit York (Groot-Brittannië), zag na een avondje stappen een jongeman [...]

05/11/2015

Spaans dorp organiseert (per toeval) Clitoris Festival

As Pontes, een gemeente in Galicië, in het Noorden van Spanje, organiseert ook dit jaar een festival [...]

04/11/2015

8x het toppunt van studentenlogica

‏@Bel_Eve_: Het niet hebben van een diploma is erger dan een hartaanval krijgen, dus hier komt [...]

03/11/2015