Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

VUB zamelt geld in op geniale manier

De VUB heeft grootse plannen. Tegen 2018 wil de universiteit een dikke 600 studentenkamers, een onderzoeksgebouw [...]

30/10/2015

Goed nieuws: openbaar vervoer wordt goedkoper

Brussels minister van Mobiliteit Pascal Smet zegt in een persbericht: “Het is belangrijk om het [...]

30/10/2015

Waarom je vanaf vandaag een uur langer op café mag

We hebben allemaal wel eens gehoord dat je moet streven naar acht uur slaap per nacht om uitgerust wakker [...]

28/10/2015