Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Waarom je beter geen beha draagt

Jean-Denis Rouillon, een Franse sportdokter, heeft de vreselijke taak op zich genomen om al sinds 1997 [...]

19/10/2015

Vergeet Route 66, dít is de ultieme roadtrip

Een roadtripje van London naar New York, wat zeg je daarvan? De voorzitter van de Russische spoorwegen [...]

18/10/2015

Vader reageert hilarisch op sexy selfie van dochter

Het aantal likes schiet razendsnel de hoogte in als een knappe deerne een kiekje op Facebook gooit, [...]

17/10/2015