Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

VERMIST: 5 'schoolschapen'

Enkele dagen geleden zijn op het domein van KTA Horteco, een middelbare school in Vilvoorde, 5 schapen [...]

21/08/2015

Zijn dit de nieuwe emoji’s?

Midden 2016 zouden nieuwe emoji’s onze gesprekken wat kleur kunnen geven. Maar liefst 38 icoontjes [...]

20/08/2015

Zo ziet een studentendoop eruit in Groot-Brittannië

Wie vindt dat studentendopen in ons land niet van de poes zijn, moet weten dat het in Groot-Brittannië [...]

20/08/2015