Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

26-jarige krijgt langste verjaardagsfeestje ooit

Sven Hagemeier, een twintiger uit Duitsland, droomde er al jaren van om een plaatsje te veroveren in [...]

12/08/2015

Studenten lanceren revolutionaire bier-app

Deense informatica- en chemiestudenten van de Aarhus University zijn er samen met een docent in geslaagd [...]

12/08/2015

Dé studentenevents van het najaar

Zoals elk jaar organiseren de grootste studentensteden van ons land een feestelijk welkomstevenement [...]

11/08/2015