Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Moeten de lessen later starten?

Een studie van de Amerikaanse Academie voor Pediatrie heeft aangetoond dat, als lessen starten om 8.30u, [...]

11/08/2015

7 amusante tweedezittweets

@willemsElien: I should be learning right now, maar een nen hond da aan zen balle ligt te lekken is [...]

07/08/2015

Huurprijs kamer: 1,5 euro… maar er is een addertje

Richie Walker, een 34-jarige Brit, kon via Flatshare.com een ruime kamer huren voor amper 1 pond (ongeveer [...]

06/08/2015