Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Nieuw: nachtclub met ballenbad

Wie zin heeft om tijdens het uitgaan zijn innerlijke kind even op de voorgrond te laten treden, gaat [...]

02/06/2015

Dagdromen is goed voor je brein

Vooral tijdens het studeren of tijdens een saaie lesdag betrappen we onszelf meer dan eens op afdwalende [...]

02/06/2015

Studenten bouwen gigantische bierbakkenbrug

Enkele studenten van de Technische Universiteit in Delft zijn afgelopen donderdag begonnen met het bouwen [...]

01/06/2015