Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Lidl helpt studenten slimmer eten voor betere examens

Het is moeilijk om tijdens de blok van die snoepen en vettigheid af te blijven, iets wat zowel je gezondheid [...]

28/05/2015

Nieuw in Leuven: de 'eerste zit-kapel'

Uit onderzoek blijkt dat 180.000 Vlamingen tijdens de examenperiode een kaarsje doen branden zodat alles [...]

28/05/2015

“Studenten mogen overleggen tijdens examen”

Joachim Goeminne, docent aan de afdeling Energietechnologie op de Technologiecampus van de Odisee-hogeschool [...]

28/05/2015