Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Studenten posten pikante berichten op Gold Rush

Eindelijk een manier om jouw crush op een subtiele manier te laten weten dat je wel eens met hem of [...]

30/05/2015

Vers uit de autofabriek: Toyota RAV4 en Honda S660

De Toyota RAV4 krijgt een facelift en daarbij zet de grootste autoconstructeur ter wereld een kleine [...]

30/05/2015

Studenten brengen eigen bier op de markt

Toen drie 23-jarige studenten van de KU Leuven Tom Mertens, Stijn Roden en Steven Rommel elkaar ontmoetten [...]

29/05/2015