Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Dronken student wordt wakker in gesloten café

Het is niet ongewoon dat je af en toe zatte stoten uithaalt zonder die te herinneren, maar de daad van [...]

28/03/2015

Studenten verkopen lichaam om studie te betalen

Het merendeel van de Vlaamse studenten heeft een studentenjob, maar ook Britse studenten willen hier [...]

28/03/2015

Student gaat de mist in tijdens afstudeerspeech

Een Filipijnse studente vond het zo oneerlijk dat zij pas als tweede beste student onder de afgestudeerden [...]

27/03/2015