Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

5 interessante workshops voor ondernemende studenten

Om sociaal ondernemerschap bij studenten te promoten, wil het Positive Entrepreneurs Netwerk tijdens [...]

22/03/2015

Ouders riskeren leven om studenten te helpen spieken

De kans dat je voor een examen ooit een spiekbriefje in jouw pennenzak verstopte, is groot. Maar dat [...]

21/03/2015

Nieuw: ‘Tinder’ enkel en alleen voor studenten

Twee Amerikaanse studenten lanceren een nieuwe datingapp, Friendsy, waar enkel studenten zich op kunnen [...]

21/03/2015