Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Is dit de lesmethode van de toekomst?

Hoewel Finland ergens aan de top prijkt van beste onderwijssystemen in de wereld, wil het land zijn [...]

24/03/2015

Vers uit de autofabriek: E-Car 333 en Opel Karl

Op het autosalon van Brussel in januari werd in wereldpremière een nieuwe Belgische auto onthuld: [...]

22/03/2015

Student eet 30 dagen insecten

Misschien heb je er al even van geproefd of ben je ondertussen zelfs verzot op het eten van insecten, [...]

22/03/2015