Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Dit zegt jouw studiekeuze over je seksleven

Op zoek naar een lief? De nieuwe app Clover leert je met wie je juist wel of niet het bed wil delen. [...]

27/01/2015

Dit is de mooiste studente ter wereld

Na de titel van Miss Colombia kreeg de 22-jarige studente Business Administration Paulina Vega ook het [...]

27/01/2015

UGent Confessions doet verrassende aankondiging

De beheerders van UGent Confessions plaatsten een verrassend bericht op hun Facebookpagina, waarin ze [...]

26/01/2015