Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Dit bier boost je creativiteit

Kiezen tussen een pintje of studeren? Gedaan met dit dilemma! Amerikaanse studenten ontwikkelden een [...]

16/01/2015

App verraadt spijbelende studenten

Als je dacht om aan het toeziende oog van je ouders te kunnen ontsnappen omdat je op kot zit, dan heb [...]

16/01/2015

Zo zet je je vijand écht 'te kakken'

Gedaan met fantaseren over leuke manieren om je grootste rivaal aan te pakken: vanaf nu kun je hem of [...]

15/01/2015