Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

#-Handleiding voor dummies

Op Twitter vind je elke dag miljoenen hashtags, waarvan de ene al met wat meer kennis en kunst is gepost [...]

18/01/2015

Mysterieuze beheerder UGent Confessions bekent

Dat UGent Confessions de examens een tikkeltje minder hard maakt, is voor veel studenten wellicht niet [...]

17/01/2015

Moderator ‘KU Leuven confessions’ zélf in de biechtstoel

Aan de kant, priesters en psychiaters. Onze meest perverse zielenroerselen delen we al jaren op Facebookpagina’s [...]

17/01/2015