Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Studenten en docenten houden pyjamaparty

Wellicht weet je al dat er op 15 december gestaakt wordt.  Wel, ook de docenten en studenten [...]

13/12/2014

Dronken student verrast agenten op politiebureau

Ja hoor, alweer een grappige stoot van een zatte student. Ditmaal strompelde er eentje binnen in een [...]

12/12/2014

Gedaan met zatte foto’s op Facebook?

Sommige mensen hebben de neiging om tijdens een avondje stappen dronken foto’s op Facebook te [...]

12/12/2014