Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Toptrend: maaltijd ophalen bij mensen uit de buurt

Wist je dat je voor dezelfde prijs van een pita of frietmenu ook lekker en gezond kan eten, zonder daarvoor [...]

11/12/2014

Studenten doen je afwas aan huis

Heb jij op kot ook vaak last van rondslingerende afwas en woon je bijvoorbeeld in Leuven, Kessel-Lo [...]

11/12/2014

Gents Lichtfestival komt dichterbij

Gisteren werd de derde editie van het Lichtfestival in Gent voorgesteld. Van 29 januari tot en met 1 [...]

10/12/2014