Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Lesley-Ann draait student een tong

Vlaams tv-persoonlijkheid en model Lesley-Ann Poppe (35) duikt de laatste tijd weer alsmaar vaker op [...]

09/12/2014

Must visit: Winterwonderkasteel opent zijn poorten

Van 5 december tot 4 januari kan je het Gentse Gravensteen in al zijn winterse glorie gaan bezoeken. [...]

08/12/2014

Extra emoji’s voor sexting

Vier ontwerpers uit California vonden dat de huidige emoji (of smileys) op je iPhone niet genoeg tot [...]

08/12/2014