Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Wildparkerende studenten krijgen GAS-boete in Kortrijk

De stad Kortrijk zal vanaf midden oktober in de buurt van Hogeschool Vives GAS-boetes uitdelen aan foutparkeerders. [...]

08/10/2014

Liegen is slecht voor je gezondheid

Onderzoekers aan de universiteit van Stanford ontdekten dat je fysieke kwalen kan ontwikkelen door te [...]

07/10/2014

Bloedserieus spoort studenten aan om bloed te doneren

Elk jaar organiseert vzw Bloedserieus twee studentencampagnes om het doneren van bloed in de kijker [...]

07/10/2014