Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Gratis Microsoft Office 365 voor studenten

Eén jaar na de lancering van Student Advantage, het goedkopere Microsoft softwarepakket [...]

30/09/2014

Student verhuurt vriendin voor aankoop iPhone 6

Droom je ook van een gloednieuwe iPhone 6, maar zit je krap bij kas? Een Chinese student aan de Universiteit [...]

30/09/2014

Extra regels voor studentendopen

Studentendopen gaan er meestal ‘gewoon’ vettig, maar soms ook wel héél vettig [...]

30/09/2014